atv, “Türkiye’nin 1 Numaralı Kanalı”

GİRİŞ TARİHİ:  02.09.2014, 12:43

Kaliteli yayıncılık anlayışı, atv’ye madalya getirdi! Geçtiğimiz yıllarda RTÜK tarafından yapılan Televizyon İzleme Eğilimleri Araştırması’na göre, “yerli dizileri izleyenlerin en çok tercih ettiği kanal” unvanına layık görülen atv, bu yıl da uluslararası bir ödülün sahibi oldu.

Geçtiğimiz yıllarda RTÜK tarafından yapılan Televizyon İzleme Eğilimleri Araştırması'na göre, "yerli dizileri izleyenlerin en çok tercih ettiği kanal" unvanına layık görülen atv, bu yıl da uluslararası bir ödülün sahibi oldu.
atv, İsviçreli araştırma şirketi ICERITAS'ın Türkiye'de ilk kez bu yıl yaptığı 'kalite' araştırmasına göre ulusal televizyon kanalları kategorisinde 'En kaliteli televizyon programlarına sahip kanal' oldu ve dünyaca ünlü markaların da sahip olduğu QUDAL madalyasını almaya hak kazandı.
QUDAL araştırmasında, 1200 Türk vatandaşına "Türkiye'de ulusal kanallar arasında size göre kesinlikle genel olarak en kaliteli televizyon programları sunan televizyon kanalı hangisidir?" sorusu yöneltildi. Katılımcıların büyük çoğunluğunun zihninde beliren ilk TV Kanalı olan atv, "QUDAL - Kalitede 1 Numara" madalyasını taşımaya hak kazandı.
Araştırma, tüketicilerin deneyimleri, tecrübeleri ve memnuniyeti baz alınarak, açık uçlu sorular yöneltilerek ve uluslararası standartlara uygun bir biçimde gerçekleştirildi. Katılımcılara şıklar sunmak yerine direkt olarak kendi fikirlerinin sunulması da atv'nin marka algısının gücünü bir kez daha göstermiş oldu.

QUDAL Hakkında

QUDAL- Quality Medal (Kalite Madalyası) bir İsviçre organizasyonu olan ICERTIAS (Uluslararası Sertifikasyon Derneği) tarafından yürütülen bir projedir.

QUDAL ürün, servis, medya, kamuoyuna mal olmuş kişiler, kültür ve spor gibi dallarda en yüksek kaliteyi sunan kişileri veya kurumları araştırır ve ödüllendirir. Araştırmalar her zaman belirli bir bölgede yaşayan tüketicilerin kendi fikirlerine dayanır.

QUDAL'ın temel amacı halkın günlük seçimlerinde kaliteyi göz önüne almaları ve vatandaşların var olan en yüksek kaliteye ulaşma haklarını korumak, aynı zamanda tüketicilerin en kaliteli ürünleri ve servisleri kolayca bulmalarını sağlamaktır.

QUDAL araştırması Türkiye'de ticari ve ticari olmayan değişik kategorilerde 100 farklı pazarı kapsamaktadır. QUDAL araştırması pazar payı veya marka değerini ölçmemekte, sadece deneyim, memnuniyet ve kaliteyi baz almaktadır.

CANLI YAYIN