Mustafa Eskihellaç: Penaltının kaçacağını biliyordum!

  • Giriş Tarihi: 22 Mayıs 2026 23:06
  • Güncelleme Tarihi: 22 Mayıs 2026 23:19

Ziraat Türkiye Kupası finalinde TÜMOSAN Konyaspor'u mağlup eden Trabzonspor, mutlu sona ulaştı. Maçın ardından bordo-mavililerin milli sağ beki Mustafa Eskihellaç açıklamalarda bulundu. İşte o sözler...

Ziraat Türkiye Kupası finalinde TÜMOSAN Konyaspor'u mağlup eden Trabzonspor, mutlu sona ulaştı. Maçın ardından bordo-mavililerin milli sağ beki Mustafa Eskihellaç maç sonrası konuştu.

Eskihellaç, "Bir kere daha söylemiştim yine söyleyeceğim. Dünyanın en güzel kulübü. İnşallah daha niceler kupalar kazanarak bu güzel memlekete birçok kupa hediye ederiz. Maalesef 2 final kaybettik ama bu üçüncüydü. Maç bizim kontrolümüz altındaydı. Penaltının kaçacağını biliyordum. Önemli olan bu arma altında mücadele etmek. Bana inanmıyorlardı, umutsuzlardı. Elhamdülillah çok güzel bir sezon geçirdik. Bu sezonu kupayla kapatmak çok güzel oldu. Önümüzdeki sezonu inşallah daha iyi geçireceğiz." ifadelerini kullandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.