Giriş Tarihi: 03 Mart 2026 23:23
Güncelleme Tarihi:
03 Mart 2026 23:24
kopyalama başarılı!
Ziraat Türkiye Kupası A Grubu 4. hafta maçında Galatasaray, deplasmanda Corendon Alanyaspor'u 2-1 mağlup ederek adını çeyrek finale yazdırdı. Sarı kırmızıların teknik direktörü Okan Buruk mücadelenin ardından galibiyeti ve hafta sonu oynanacak Beşiktaş derbisini değerlendirdi. İşte Buruk'un açıklamaları...