Giriş Tarihi: 20 Nisan 2022 22:49
Güncelleme Tarihi:
20 Nisan 2022 23:03
kopyalama başarılı!
Ziraat Türkiye Kupası Yarı Final ilk maçında Sivasspor deplasmanda Alanyaspor'u 2-1 mağlup etti. Maçtan sonra Yiğidolar'dan Faycal Fajr, A Spor'a konuştu. Fajr, "Takımımı galibiyetten dolayı tebrik ederim. Sivas'a döndüğümüzde diğer maç için gelecek çalışmalarımızı yapacağız." dedi.