ZİRAAT TÜRKİYE KUPASI CANLI YAYIN

300.bölümü geride bıraktı…

GİRİŞ TARİHİ: 23 Aralık 2013 Pazartesi, 00:00 GÜNCELLEME TARİHİ:  23 Aralık 2013 Pazartesi, 11:25
ABONE OL

300.bölümü geride bıraktı…

Ekranların en çok izlenen ve dünyanın en çok para kazandıran bilgi yarışması ''Kim Milyoner Olmak İster'' 300. bölümü geride bıraktı…

Ekranların en sadık izleyici grubuna sahip bilgi yarışma programının 300 bölüm boyunca gerek reyting ölçümlerinde gerekse sosyal medyada yarattığı etki yüksek oldu…
İşte rakamlarla "Kim Milyoner Olmak İster";
Kim Milyoner Olmak İster programı Facebook'un en çok takip edilen ve hakkında en çok konuşulan bilgi kültür yarışması. Şu an Facebook'da 322.000 takipçisi var.
Kim Milyoner Olmak İster programına şimdiye kadar 1.7 Milyon başvuru yapıldı. Başvuruların hepsi tekil başvuru çünkü adaylar TC kimlik numaraları üzerinden kayıt yaptıkları için herkes sadece bir kere başvurabiliyor.
Türkiye'nin tüm bölgelerinden farklı gelir gruplarına mensup yarışmacılar yarıştı. Profesörler, dekanlar ve rektörlerin yanı sıra ÖSS'de Türkiye derecesi yapan birçok öğrenci Kim Milyoner Olmak İster programının yarışmacı sandalyesine oturdu.
Şimdiye kadar 1051 yarışmacı yarıştı.
300 bölümde toplam 16 milyon 500 bin TL para ödülü dağıtıldı.
Şimdiye kadar toplam 8.000 soru soruldu ve toplam 8.000 kere "son kararım" denildi.
Yarışma 100'ün üzerinde ödüle layık görüldü.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.