Ben 18'liklerden hoşlanırım!

GİRİŞ TARİHİ:  25.10.2010 00:00 GÜNCELLEME TARİHİ:  25.10.2010 10:00
ABONE OL

Türk Sanat Müziği'nin divası Bülent Ersoy, uzun bir aradan sonra sezonu Günay Restoran'da açtı.

Türk Sanat Müziği'nin divası Bülent Ersoy, uzun bir aradan sonra sezonu Günay Restoran'da açtı. Nur Yerlitaş imzalı pembe straples uzun elbisesini, bol ışıltılı takılarla tamamlayan Bülent Ersoy, gazetecilerin "Aşk var mı?" sorusunu kahkaha atarak, "Var var... Hem de çok güzel" diyerek yanıtladı. Sahne esnasında Oya Aydoğan'la diyaloğa giren Bülent Ersoy konukları gülmekten kırdı geçirdi. Aydoğan'ın "Masamda çok yakışıklı biri var" demesi üzerine masaya alıcı gözle bakan Ersoy'un, "Bu ne be? Yaşlı bu adam. Bilmiyor musun ben 17, 18'liklerden hoşlanırım'' demesi herkesi kahkahaya boğdu.

CANLI YAYIN