Gençler 'Ezel' ve 'Polat'ı izliyor

GİRİŞ TARİHİ:  05.01.2011, 10:34 GÜNCELLEME TARİHİ:  05 Ocak 2011 Çarşamba, 10:35

Gençleri hedefleyen markalar için pazarlama çözümleri sunan gençlik ajansı Youth Republic ve Synovate Araştırma Şirketi işbirliğiyle gerçekleştirilen '2010 Türkiye Gençlik Pazarı Araştırması', Türkiye'deki gençlerin medya izleme alışkanlıklarını ortaya koydu.

Gençleri hedefleyen markalar için pazarlama çözümleri sunan gençlik ajansı Youth Republic ve Synovate Araştırma Şirketi işbirliğiyle gerçekleştirilen '2010 Türkiye Gençlik Pazarı Araştırması', Türkiye'deki gençlerin medya izleme alışkanlıklarını ortaya koydu.

EN AZ İKİ SAAT TV İZLİYORLAR
Araştırmada; 3 bin 119 üniversite-lise öğrencisiyle ve bin 533 okumayan/çalışan genç ve onların aileleriyle görüşüldü. Araştırmaya göre gençler, haftada iki-dört saat arası televizyon izliyor ve hafta sonu televizyon başında geçirdikleri saatlerde artış gözleniyor. Gençlerin yarısından fazlası düzenli dizi izliyor. Sevdikleri dizilerin başında ise 'Ezel' ve 'Kurtlar Vadisi' geliyor.

CANLI YAYIN