Shiloh kendini erkek sanıyor!

GİRİŞ TARİHİ:  30.06.2010 00:00 GÜNCELLEME TARİHİ:  30.06.2010 09:31
ABONE OL

Angelina Jolie, Vanity Fair dergisine verdiği son röportajda, şok edici açıklamalarda bulundu. Henüz dört yaşında olan kızı Shiloh hakkında konuşan Jolie, şunları söyledi:

ELEŞTİRİLDİ
"Kendisinin bir erkek çocuğu olduğunu düşünüyor. Erkek kardeşleriyle oynamaktan, onlar gibi olmaktan zevk alıyor. Erkek gibi görünmek istediği için saçlarını kestirdik. Erkek giysileri giymek istediği için, ona o tarz giysiler alıyoruz..." Jolie'nin bu sözleri magazin basınında da büyük tartışmalara neden oldu. Daily Mail gazetesi, Jolie için "Dört yaşında bir çocuğun kişiliğinin yanlış şekillenmesine neden oluyor" diye yazdı.
CANLI YAYIN