Oyunculuğunuz, özellikle son bölümlerde daha göze çarpar oldu. 'Necdet'e kattığınız yorum çok beğeniliyor. Siz ne düşünüyorsunuz?Karakterlerin başarısındaki en büyük pay, senaristlerin titiz çalışmasıdır. Benim iyi oynamam tek başına hiçbir zaman para etmez. Tek başına 'mükemmellik' diye bir şey yoktur. Artık seyirci de bilinçlendi ve bizim işimiz zorlaştı. Çünkü inandırıcılık mevzusu başka bir şeye dönüşmeye başladı. Yabancılaşma duygusuna yabancılaşmıyoruz artık. Böyle bir ortamda yapım şirketi, senaristler, yönetmenlerimiz, set ekibi ve oyuncu arkadaşlarımızla çok iyi bir uyum yakaladık. Biz mutlu, genç ve tecrübeli bir setiz.
Başarılı olmanızı diğer arkadaşlarınıza bağlıyorsunuz yani...
Kenan İmirzalıoğlu ve Bergüzar Korel için ne söylemek istersiniz?
'Necdet'in 'Savcı Turgut'tan intikam alması, hatta onu ortadan kaldırması seyircinin de hazır olduğu ve beklediği bir şeydi değil mi?
Aynı hırs sizde de var mı?
'Necdet'i nasıl tanımlıyorsunuz?
'Necdet'in 'Süeda'ya olan yakınlığı 'Ayten'i kıskandırıyor. Bunu nasıl değerlendiriyorsunuz?
'Necdet' için dönüm noktası neydi sizce?
'Necdet' dayak yedi, hapse girdi. Bu süreçte en zorlandığınız sahne hangisi oldu?
Kendinizi televizyonda izliyor musunuz?
'Savaş' isimli oyunda da rol alıyorsunuz. Oyun hakkında ne söylemek istersiniz?