ZİRAAT TÜRKİYE KUPASI CANLI YAYIN

STÜDYODA EĞLENCELİ DAKİKALAR!

GİRİŞ TARİHİ: 05 Şubat 2013 Salı, 00:00 GÜNCELLEME TARİHİ:  05 Şubat 2013 Salı, 14:42
ABONE OL

STÜDYODA EĞLENCELİ DAKİKALAR!

atv’nin bilgi yarışması “KİM MİLYONER OLMAK İSTER”in 4 Şubat Pazartesi akşamı yayınlanan bölümünde renkli ve eğlenceli anlar yaşandı. Bilgi Üniversitesi Hukuk Fakültesi hazırlık sınıfı öğrencisi 18 yaşındaki MELTEM YILMAZ keyifli sohbeti ve eğlenceli tavırlarıyla tüm stüdyoyu neşelendirdi.

atv'nin bilgi yarışması "KİM MİLYONER OLMAK İSTER"in 4 Şubat Pazartesi akşamı yayınlanan bölümünde renkli ve eğlenceli anlar yaşandı. Bilgi Üniversitesi Hukuk Fakültesi hazırlık sınıfı öğrencisi 18 yaşındaki MELTEM YILMAZ keyifli sohbeti ve eğlenceli tavırlarıyla tüm stüdyoyu neşelendirdi. "Baraj sorusuna en çok sizinle daha fazla konuşmak istediğim için gelmek istiyorum" demesi Kenan Işık'ı gülümsetti.
Başarılı bir yarışma çıkaran Meltem, "WC'nin açılımı nedir?" sorusunda önce telefon jokerini, sonrasında çift joker hakkını kullandı ancak iki cevabında da "su dolabı" doğru yanıtını veremedi.

Yarışma boyunca 'Ay Kenan Bey' lafını sık sık kullanan Meltem sosyal medyada büyük ilgi gördü. Pazartesi akşamı 'Ay Kenan Bey' başlığı Twitter Türkiye TT listesine girmeyi başardı. Ayrıca Kenan Işık'ın ismi de uzun bir süre TT listesinde yer aldı.

İşte o anlar;


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.