ZİRAAT TÜRKİYE KUPASI CANLI YAYIN

Kuruluş Osman yoluna zirvede devam ediyor!

GİRİŞ TARİHİ: 23 Nisan 2020 Perşembe, 11:08 GÜNCELLEME TARİHİ:  06 Mayıs 2020 Çarşamba, 12:32
ABONE OL

Kuruluş Osman yoluna zirvede devam ediyor!

Çarşamba akşamları atv'de ekranlara gelen Kuruluş Osman, yayınlandığı yeni bölümüyle Tüm Kişiler' de % 14,70 izlenme oranı ve % 28,64 izlenme payı, 20+ABC1'de % 13,47 izlenme oranı ve %26,60 izlenme payı alarak 100 program arasında birinci oldu. Dizi, AB'de ise %10,71 izlenme oranı ve 22,21 izlenme payı elde ederek günün en çok izlenen dizisi oldu.

'Kuruluş Osman'ın çarşamba akşamı ekrana gelen on sekizinci bölümü seyirciyi ekrana kilitlerken, reyting listesinde yine açık ara zirvede yer alarak rakiplerine fark attı.

#BirOlacağız etiketiyle sosyal medyada da büyük ilgi gören 'Kuruluş Osman', yoğun gündeme rağmen Türkiye'de ve dünyada trend listesinde yer aldı.

Bölümün ardından yayınlanan 19'uncu bölüm fragmanı da 'Kuruluş Osman' hayranlarından büyük ilgi gördü. "Bala Hatun ölecek mi?", "Dündar'ın oğlunun gelişi dengeleri nasıl değiştirecek?", "Osman Bey'e, Margarit Manastırı'nın oyununu bozmada yardım edecek yeni yoldaşı kim?" sorularını beraberinde getirdi. Yapım, proje tasarım ve senaryosu Mehmet Bozdağ'a ait; genel yönetmenliğini Metin Günay'ın ve başrolünü Osman Bey karakteriyle Burak Özçivit'in üstlendiği 'Kuruluş Osman', atv ekranlarında çarşamba akşamlarına damgasını vurmaya devam edecek.

Kuruluş Osman'ın 18. Bölümünü izlemek için tıklayın!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.