ZİRAAT TÜRKİYE KUPASI CANLI YAYIN

“Gametofobi”den muzdarip olan biri hangisinden korkar?

GİRİŞ TARİHİ: 24 Ekim 2021 Pazar, 23:15
ABONE OL

“Gametofobi”den muzdarip olan biri hangisinden korkar?

Kim Milyoner Olmak İster, “gametofobi” sorusuyla Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü mezunu Merve Uslu’yu oldukça zorladı. İkinci baraj sorusunun doğru yanıtı ne oldu?

Kim Milyoner Olmak İster'de ilginç bir soru gündem oldu. Kenan İmirzalıoğlu'nun sunumuyla atv ekranlarına gelen yarışma programında sorulan "Gametofobi" kelimesinin anlamı merakla beklendi. Hacettepe Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı mezunu Merve Uslu'yu oldukça zorlayan gametofobi sorusunun cevabı ne oldu?

Dünyanın ve Türkiye'nin en çok kazandıran bilgi yarışması Kim Milyoner Olmak İster'de izleyenleri merakta bırakan soru, yarışmacı Merve Uslu'nun yarı yarıya joker hakkını kullanmasına sebep oldu.

İşte Kim Milyoner Olmak İster'de yarışmacıyı zorlayan o soru;

"Gametofobi"den muzdarip olan biri hangisinden korkar?

a- Bilgisayar oyunlarından

b- Yaşlanmaktan

c- Çocuklardan

d- Evlenmekten

Doğru Cevap: Evlenmekten

Kim Milyoner Olmak İster'de sorulan gametofobi kelimesinin anlamı evlenme korkusuydu. Yarışmacı Merve Uslu, İngilizceden destek alarak soruya "bilgisayar oyunları" yanıtını verdi. Bu yanıt, genç yarışmacının ikinci barajı geçememesine sebep oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.