ZİRAAT TÜRKİYE KUPASI CANLI YAYIN

Ezel zirvede!

GİRİŞ TARİHİ: 01 Haziran 2010 Salı, 00:00 GÜNCELLEME TARİHİ:  01 Haziran 2010 Salı, 13:29
ABONE OL

Ezel zirvede!

EZEL, 31 Mayıs Pazartesi akşamı yayınlanan bölümü ile hem AB Sosyoekonomik statüde hem de Tüm kişilerde birinciliği kimselere bırakmadı.
Reyting rekortmeni dizi, önceki akşam yayınlanan bölümüyle yine milyonları ekrana bağladı. Merakla beklenen bölüm Tüm kişilerde yüzde 9.08 izlenme oranı ve yüzde 24.74 izlenme payına ulaştı. AB sosyoekonomik statüde yüzde 10.88 izlenme oranı ve yüzde 29.67 izlenme payı ile en çok izlenen ilk 100 program arasında birinci oldu.
Ezel önceki akşam yayınlanan "özlemek" adlı bölümüyle izleyiciyi ekrana kilitledi.
Ezel'de düğümler çözülmeye başladı. Eyşan, Cengiz ve Ali'den intikamını almak isteyen Ezel, sonunda Kerpeten Ali'ye Ömer olduğunu itiraf etti. Her sahnenin nefes kestiği bölümde, Ramiz Dayı'nın düşmanlarının yaptığı saldırıda Ezel'i korumak isteyen Kerpeten Ali'nin vurulması Ezel fanatiklerini şaşkına uğrattı. Kerpeten Ali ve Ömer'in dostluklarını anlatan 1995'e giden flasbackler ve Ezel'in, Ömer olduğunu öğrenen Ali'nin yaşadığı anlar izleyenleri gözyaşlarına boğdu. Ezel'in adamı Kamil'in baskında ölmesi ve Eyşan'ın Ezel'le yaptığı yüzleşmede gerçekleşen diyaloglar izleyiciyi gözyaşlarına boğan diğer sahnelerdi.
Akıllardan çıkmayacak bir bölümle ekrana gelen dizide oyuncuların sergilediği performans ve senaryo yine büyük takdir topladı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.