ZİRAAT TÜRKİYE KUPASI CANLI YAYIN

Yeni dönem alışveriş merkezleri...

GİRİŞ TARİHİ: 05 Mayıs 2020 Salı, 14:23 GÜNCELLEME TARİHİ:  06 Mayıs 2020 Çarşamba, 14:10
ABONE OL

Yeni dönem alışveriş merkezleri...

atv Kahvaltı Haberleri’nde Nihan Günay’ın konuğu Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği Başkanı Prof. DR. Hüseyin Altaş'tı.

Türkiye'de normalleşme süreci başlıyor. Bunun en büyük göstergelerinden biri de tedbirler neticesinde kapatılan AVM'lerin açılması olarak değerlendirilebilir. Koronavirüs salgınına karşı alınan tedbirlerin kademeli olarak kaldırılmaya başlanmasıyla birlikte AVM'ler de halka açılacak. llk etapta belli sayıda mağazanın açılmasına izin verilirken, AVM'ye giren kişi sayısı da kısıtlanacak.

AVM'lerde hangi önlemler alındı?

Nihan Günay'ın sorularını yanıtlayan Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği Başkanı Prof. Dr. Hüseyin Altaş şunları söyledi. "Bizden daha kötü durumda olan ülkeler bile ilk olarak AVM'leri açtı. Bunun sebebi şudur sokağa göre daha kolay dezenfektan işlemleri yapılabilmektedir. Denetimlerin çok sıkı biçimde kullanılacağı alan olmasıdır.Müşterilerin ateşi ölçülecek.Girerken maskesi temin edilecek. Bundan sonraki normal eski normal olmayacak. Alışveriş merkezlerinde sosyal mesafe 2 metre olacak. 1 Haziran'a kadar bu bir geçiş dönemi gibi olacak.1 Haziran'dan itibaren 10.00 - 22.00 arası çalışmaya döneceğiz..."

Nihan Günay'ın sunumuyla kahvaltı haberleri hafta içi her sabah en önemli, en ilgi çekici ve en renkli haberlerle ekrana geliyor!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.